17 noiembrie 2008

Cinismul - desuet sau 'un clasic'?

Ce faci când ţi se urăşte cu binele?
[Te simţi pustiu si nespecial]


Ai tot ce-ţi trebuie? Da, dar mă simt superficial aşa, am şi uitat când am citit ultima carte...
Eşti iubit? Da, dar... parcă nu mai e ca la început.
Iubeşti? Da... cred. Adică da, da' parcă... asta să fie?


Ce faci când ţi se întâmplă ceva şi nu mai eşti bine?
[Suferi ca un câine şi te simţi special]


Eşti ok? Uhmm...am fost şi mai bine.
Hai mă, pe bune?! Nu-ţi bate capul, îmi trece mie...
Îmi zici dacă e... Cred că n-o să mai zic nimic nimănui o vreme.


Ce faci când îţi revii?
[Te oftici, te autointitulezi cinic şi îţi faci blog]

Cum mai eşti? Ehh, trec toate...
Bine deci? Mda.
Da' ce te-ai dat la fund aşa atunci? Băi, pe mine nu prea mă mai încântă chestiile astea. Chestiile, în general .
Îmi place de tine. Nu-ţi place, dar nu ştii încă.

2 reconturări:

crisp spunea...

@crissy:imi pare bine; mutumesc:)scuze, nu stiu ce s-a intamplat de nu iti apare comentariul; poti reveni:)
@weebzam:noroc cu tine, ca imi cam scapa inspiratia printre degete :)