8 martie 2009

Ipoteză

Mă ascund din ce în ce mai bine şi pun multe întrebări care încep cu de ce. Parazitez sensuri câte-o zi după care îmi ucid gazda. Mi-am găsit culcuş într-un labirint coşmaresc în care toate posibilităţile sfârşesc în zid. Sunt în siguranţă.

Îmi înmoaie genunchii inutilul rândurilor scuipate mai sus ca şi al celor de mai jos şi mult mai jos, până acum 6 luni de jos. Dezordine, superficialitate, redundanţă, repetiţie, inconsistenţă, încâlceală derizorie, scălămbăieli, autocritică cu patos jenant, totul, un caimac greţos peste mielina mea.

Zilele-mi sunt senine de altfel, îmi plac unii oameni mult, alţii mă plac pe mine. Ne auzim, ne simţim vibraţiile, ne uităm unii la alţii, unii pe alţii, suntem lipiţi de asfalt. Suntem nişte şine.

Uite cum îmi vine să mă desfrânez pe litere, să scriu involutiv, să demolez blocurile imaginaţiei, să stric cuminţenia, să descriu ordinar, să sfidez ambiţiile creatoare. Nu, niciodată autodistructiv, ar fi sub demnitatea mea de curvă. Nu mă fac bucăţi . În ciuda tuturor, vântur înzestrări anahoretice, adulmec mediocritate, îndur. Sunt o masochistă cu zâmbet.

Pardon.

7 reconturări:

crisp spunea...

I thought you'd never ask :)Deci da. Va trebui sa ne gandim la un nume si la o activitate in comun sau comuna. Propune, ca te vad cu idei bune.

Samuel Mammel spunea...

Trebuie sa fie ceva tragic, clar. Dureros de tragic as zice, daca as simti ca nu sint citat.

crisp spunea...

Dureros e ca nici tragismul nu-mi iese. O sa mor inecata cu o maslina.

Anonim spunea...

Da, pe de o parte scriitura ștearsă care, inevitabil, dispare, pe de altă parte, scrierea ștergerii, scrisul din gumă, nescriere perenă. M-aș înscrie în club dacă aș putea prinde într-o regulă, într-un cuvânt efemerul meu întârziat atunci când nu e de fapt rătăcit fără urmă, deci fără scriere. Mă mai gândesc și eu și vă scriu. Dacă în scriere va ajunge.

crisp spunea...

Propunerea mea: dacă pierzi neîntârziat efemerul rătăcit şi îl desprinzi dintr-o neregulă, eu una mă înclin şi te declar în-şters în club :)