7 martie 2009

Timpul meu este preatârziul

Nu mă mai ţine apa la suprafaţă, penajul meu a suferit mutaţii şi nu mai e bun de nimic. Poate doar nişte pufoaice suedeze să se bucure de el second hand.

Toată lumea ia în râs povestea cu drobul de sare. Mai eficient e, se pare, să sufli în iaurt. Dar cel mai bine e să-ţi cumperi pământ pe Lună. Numai degetele încă nu ştiu să se ferescă înainte să fie lovite.

Aş vrea să inventez greşeli de unică folosinţă şi să le distribui gratuit dimineaţa devreme.

Astfel, când mă fac mare, regretele se vor fi demodat.

4 reconturări:

naked as we come spunea...

daca incepi proiectul 'greselile de unica folosinta' te sustin pina-n pinzele albe.

crisp spunea...

bai, pe bune. imi place cum suna: Greseli de Unica Folosinta.Proiect.

voi dezvolta ideea, multam de imbold. si, normal, orice contributie in sprijinul GUF e binevenita.

Anonim spunea...

Am încercat să scriu aici, dar am pierdut tot, jucându-mă stângaci cu guma. Dar poate mă întorc cu o fărâmă de contribuție la Proiectul GUF. Poate mâine dimineață. Până atunci mai am niște ore de greșeli fundamentale. Vouă vă doresc o noapte ireparabil de frumoasă.

crisp spunea...

Contributia e deci pe jumatate implinita. Aici - in buna traditie- greselile se traduc pozitiv. Ramane doar de vegheat asupra aspectului "de unica folosinta"

In plus, 'o noapte ireparabil de frumoasa' este o tentatie iremediabila :)