9 ianuarie 2009

Câţi chiriaşi îţi dispută creierul?

- ...
- Nu.
- Nici nu te-ai gândit, ai zis ce ţi s-a rostogolit pe limbă mai repede.
- Nu se articulează nazal.
- Păstrează-ţi fineţurile satirice pentru cunoştinţe mai noi. Întrebarea rămâne.
- Am un singur răspuns şi cred că l-ai auzit.
- Nu te prinde concizia asta, serios acum.
- De abia acum serios?
- ...


- Îmi plac cuvintele unicat, ălea care par dintr-o poveste cu venetici: macara, ventriloc, dibace/vorace, utopic, vortex, şliţ, vrie, bulz, iureş, haimana, jder, gigolo, vinclu, lax, genune...
- La ăstea ai cel mai des lapsus.
- Şi lapsus e.


- Şi când a deschis ochii, o umbră stătea în dreptul uşii. Care acum era deschisă.
- Hai mă, io nu nu cred în d-astea.
- Nici io mă, da stai să vezi... ce mi-a povestit vară-mea. Cică traversa odată strada şi a trecut pe lângă ea o bătrânică într-un palton negru lung. Şi parcă s-a uitat mai ciudat sau ceva, nu mai ştiu, că asta după ce a trecut, şi-a întors capul dupa ea, după bătrână. Şi când s-a uitat mai atentă în jos, cică avea copite.

0 reconturări: